Services de conception UI/UX.

Professional Designers vous fournit des designs qui reflètent la nature de votre marque.

Professional Designers provides you with designs that reflect the nature of your brand.

EXCELLENTE EXPÉRIENCE DE L'UTILISATEUR

Nos designers ont pour objectif de fournir un design UI/UX de premier ordre, vous aidant à offrir une excellente expérience aux utilisateurs finaux.

GRANDE EXPERTISE INDUSTRIELLE

Pour garantir la qualité et la livraison dans les délais, nos designers experts suivent un ensemble de normes strictes pour chaque dessin qu’ils réalisent.

STRATÉGIE AXÉE SUR L'UTILISATEUR

Obtenez un produit final soigné, facile à utiliser sur toutes les plateformes et axé sur la simplicité et la convivialité.

projets designés
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des reconceptions efficaces
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Internes et indépendants
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Services de Design que nous offrons.

Design Web

Offrez des expériences agréables grâce à une conception web et bureautique attrayante réalisée par nos concepteurs qualifiés.

Conception d'applications mobiles

Nous concevons un design UI/UX intuitif et élégant en fonction de vos besoins spécifiques.

Conception graphique

Nous fournissons des solutions complètes en matière d’identité de marque : identité d’entreprise, lignes directrices en matière d’image de marque, logos, dépliants/brochures d’entreprise et services de conception connexes.

Redesign

Faites redesigner vos sites web, applications ou autres solutions pour leur donner un aspect et une sensation rafraîchissants.

Services 3D et illustrations

Être toujours ouvert aux possibilités est le secret de la réussite. Nous sommes prêts à répondre à tous vos besoins en matière de services 3D et d’illustrations.

Obtenez des expériences axées sur la croissance pour vos utilisateurs grâce à nos services de conception de produits spécifiques à votre entreprise.

Outils de conception et logiciels que nous utilisons.

Nous faisons appel à des spécialistes très expérimentés dans le domaine du développement des ordinateurs de bureau, des sites web et des téléphones portables. Nos développeurs utilisent les technologies, les cadres et les composants les plus récents pour créer des solutions qui combinent un back-end technique solide avec un design moderne et facile à utiliser.

Industries que nous servons.

Nous gardons un œil sur les tendances, les besoins et les défis de plus de 30 secteurs, avec une expérience de base dans tous les domaines.

Photo & Vidéo

Réseaux Sociaux

Livraison Sur Demande

Divertissement

Santé & Fitness

Alimentation & Boissons

Transport & Logistique

Education & Apprentissage

E-commerce & Shopping

Banque & Finances

Voyages & Tourisme

Immobilier

Why to Spend on UI/UX Services?

We help you launch user-centric and engaging business solutions.
With UI/UX team
Without UI/UX team

User retention

Owing to mobile banking features, 25% of the money stays within the banking system. This became possible due to the fact that the recently introduced mobile payment function is used by 76% of end-users. To make it attractive, our specialists applied the UСD (User-Centered Design) methodology and simplified the payment process from six to two stages.

Increased conversion rates

The average time spent on the page is now 1.5 minutes. The bounce rate was reduced to 17%, which had a positive impact on the conversion rates. By changing the visual components via Jakob Nielsen's heuristics concerning consistency and visual standards, both the information blocks and visual components were rearranged, which made it possible to achieve a conversion rate of 2.5%.

Greater accessibility

UX research clearly indicates that after the needed changes had been introduced, 24% of users started to interact with the CTA. By altering the UI elements, contrasts, and headings, we reached the AA level measured by the Understanding Focus Visible block standards in accordance with the Web Content Accessibility Guidelines v.2.1 criteria.

Users lost by the system

Previously, without a proper payment function, the mobile banking system would lose 35% of its users' money, as 15% of them preferred transferring money to other mobile banking solutions. They used to do so to pay for both quick purchases and services.

Insufficient conversions

The customer's site had a serious performance issue. Visitors used to spend too little time on the page — approximately 30 seconds. Many of them would then leave the page. That is to say, the bounce rate — i.e., the percentage of users leaving the page — was 45%, which indicated insufficient involvement with the content. As an outcome, the conversion rate was less than 1% in this case.

Low accessibility level

Relevant UX research indicated that 16% of users were visually impaired and would use their keyboards as a point of interaction with the user interface. Hence as many as 23% of users would not interact with the CTA at all. Applying WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) made it possible to detect an insufficient level of accessibility if measured by the Understanding Focus Visible criterion.

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